۴ اسفند ۱۴۰۱، ۱۵:۵۱

استاندار لرستان مطرح کرد؛

لزوم تسریع در ساخت «سیتی سنتر» خرم‌آباد

لزوم تسریع در ساخت «سیتی سنتر» خرم‌آباد

خرم‌آباد- استاندار لرستان بر لزوم تسریع در ساخت «سیتی سنتر» خرم‌آباد تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد زیویار امروز پنج شنبه در نشست با عوامل شرکت احداث مرکز «سیتی سنتر» خرم‌آباد، اظهار داشت: این مرکز در خیابان امام خمینی (ره) تقاطع ۱۳ آبان ایجاد می‌شود و باید تمامی مشکلات موجود پیش روی ساخت آن، توسط دستگاه‌های اجرایی مرتفع شود.

وی با تاکید بر لزوم تسریع در رفع موانع مشکلات این شرکت، اضافه کرد: شهرداری خرم‌آباد در فرآیند تغییر کاربری ملک مورد نظر از اداری-انتظامی به تجاری و در نهایت صدور پروانه ساختمانی، تا ۱۸ اسفند کار را به نتیجه لازم برساند.

استاندار لرستان در ادامه با اشاره به ساخت پارکینگ در طبقات زیرین این مرکز و نظر امور آب منطقه‌ای لرستان که حفاری بیش از ۱۳ متر به حفره‌های آب‌های زیر زمینی می‌رسد و ممنوع است، افزود: برای ارائه راه‌حل مناسب، شرکت فوق تحت نظارت امور آب با مهندسین مشاور آب قراردادی ایجاد کند تا به نتیجه مطلوب برسیم.

زیویار، عنوان کرد: در این بازه زمانی این شرکت نسبت به حفاری این مرکز تا عمق مورد توافق با آب منطقه‌ای می‌تواند اقدام کند تا برای ادامه کار نظر تخصصی مشاور دریافت شود.

بنا بر این گزارش، پروژه «سیتی سنتر» به عنوان بزرگترین مرکز تجاری در لرستان به مساحت شش هزار مترمربع در شهر خرم‌آباد احداث خواهد شد.

کد خبر 5717373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha